28-1 Msr lekt

January 28, 2019 in New Zealand ⋅ ☁️ 19 °C

Wat begon als een tijdelijke footprint omdat ik foto's niet gemaild kreeg, wordt nu toch een footprint.
    Het stopte dus niet met regenen, gewoon een fijne miezer, niets bijzonders. Ik zag alleen wel voor ik ging slapen dikke druppels over de binnentent lopen. Bleek al een plasje te zijn bij mijn voeten. Ik een doekje in het zakje gedaan, dat absorbeerde goed. Wat ik niet gezien had, was dat bij mij hoofd zich iets soortgelijks afspeelde. Kussen vochtig=mijn trui en jas. En de pest in natuurlijk.
    Vanochtend gebeld met Torpedo7 in Palmerston; of ik foto's kon mailen. Daar dus behoorlijk zoet mee geweest want het lukte niet. Koppijn. Uiteindelijk om half 12 gaan fietsen, (koppijn werd gelijk minder), om 1 uur een list verzonnen, data geïnvesteerd, word ik eind van de middag gebeld: tent moet naar Lower Hutt (bij Wellington) zodat de specialisten er naar kunnen kijken. Grrr. Opsturen duurt weken, waar ik dan moet slapen wordt niet beantwoord.
    Nu moet ik dus kiezen uit 3 opties die ik allemaal niet wil: zelf naar Lower Hut (echt hele nare weg, moet ik iets met bussen en zo), doorfietsen met een lekkende tent, of tent nummer 3 kopen.
    Morgenochtend gaat de camping dame naar Palmerston, maar volgens mij ga ik daar niets bereiken, behalve een nieuwe tent kopen.
    Input wordt weer gewaardeerd. Ik neig zelf naar doorfietsen en 2 doekjes in 2 zakjes, en hopen dat het droog blijft.
    Zucht. Ik heb er weer hoofdpijn van. En ik weet ook dat er ergere dingen zijn; we zouden Donald Trump als president kunnen hebben.