• Day 65

29-3 Ahipara

March 29, 2019 in New Zealand ⋅ ☁️ 22 °C

Ik neem afscheid van iedereen en ga nog even langs de supermarkt. Zodoende rijd ik Fiona en Anthony achterop op het moment dat ze net willen gaan liften. Ik steek mijn duim op en wijs naar hen; eerste auto: bingo! Nou ja. Lachen!
    Daarna het "hele eind" naar de camping, wel 18 km totaal. De weg is geel, maar toch druk. Wel redelijk vlak voor de verandering. Op de super rustige en mooie camping lees ik lekker een boekje in een overdekte stoel omdat het af en toe drupt. Nog even op het strand gefietst. 's Avonds strijken hier in wel 10 bomen en de bamboe, ontelbare vogels neer. Door het geluid en gedrag verwacht ik spreeuwen, maar het zijn mussen! Héél bijzonder. Het lijkt wel of alle mussen van NZ zich hier verzameld hebben.
    Naast mij staat Frederich, hij spreekt alleen Duits en hij praat alleen maar, ik krijg er geen woord tussen. Ik ontloop hem nu, ik was al niet heel vrolijk, het ging net weer een beetje en dit helpt niet.