• Day 67

31-3 Opononi

March 31, 2019 in New Zealand ⋅ 🌬 21 °C

Na drie keer terug de tent in gevlucht te zijn lukt het me om soort van droog in te pakken. Daarna wachten op de veerboot. Leuke kroeg aan de overkant dus vanwege de miezer, lunch ik daar met rauwe vis. Lekker! De camping waar ik op mik is maar 23 km, maar dan heb ik de dag daarna mooi tijd om de oude grote Kauri bomen te bekijken op weg naar de volgende camping. Vlak voor mijn camping blijkt de afslag naar de Koutu Boulders "een gratis alternatief voor Wairere Boulders". Leuk om gezien te hebben, maar errug blij dat ik Wairere ook gezien heb, vond ik toch "iets" mooier. Ondertussen stormt het (gelukkig wind mee) en de weersverwachting voor morgen is kl.....
    Dus nu zit ik in een motel, naast de camping! Ik had er geen zin meer in. Er is ook een backpackers, zelfs dát niet gedaan, ik wilde mijn eigen toilet. Op veler verzoek (nou ja, van Dirk) foto's van mijn stulpje. Uiteraard heeft het niet meer geregend sinds ik betaald heb; komt me bekend voor. Het stormt nog wel.