3-4 Whatoro

April 3, 2019 in New Zealand

's Ochtends nog een keer de nachtwandeling bij daglicht gedaan. Gisteren ook al. Toen eindelijk een fantail kunnen kieken. Ik ga nl maar een een heel klein stukje fietsen. Naar het volgende Kauripark. Daar is ook een nachtwandeling.
    Lange, maar lekkere klim. De camping is een Doc en de wandeling start van een andere camping (Top10) 4 km verderop. Dus wandel ik bij de Doc eerst prachtig langs allemaal mooie Kauri en begeef mij naar Top10. Knetter duur en eigenlijk heb ik niet zo'n zin meer in dat nacht gedoe. Klinkt als hetzelfde als gisteravond, maar nu met de kans om een Kiwi te zien. Moeten we eerst wel weer terug met een bus naar die Doc. En dat voelt suf. Gelukkig begint het te regenen op het moment dat ik de natuur wandeling rond de camping wil gaan doen, en het wordt niet meer droog. Geen nacht gedoe voor ondergetekende. Ik ga mezelf op een diepvries pizza trakteren, die verkopen ze hier. Is de stroom uitgevallen, boom op de kabels gevallen. Duurt een uurtje. Ik geloof er niets van en eet brood. Koken gaat hier op electriciteit en in de regen modderen met mijn gasje heb ik ook geen zin in. Twee uur later is alles nog donker en het regent nog steeds. Ik ga lekker naar bed! Geen WiFi en weer geen bereik. Blij dat ik voor 20 dollar mijn Vodafone opgewaardeerd heb.☹️