• Day 78

11-4 Leigh: snorkelen, oh nee niet

April 11, 2019 in New Zealand ⋅ ⛅ 16 °C

Ik was hier vanwege het zeereservaat en het mooie snorkelen. Alleen waait het als een gek en warm is anders. (Thermometer zei 20, maar zo voelde het niet). 's Middags wordt het beter zeggen ze. Dus vertrek ik naar het Maritieme ontdekkingscentrum. Best leuk, beetje veel tekst en iets te weinig beeld. Ik kom naar buiten met zon. Ik besluit toch na de lunch naar Leigh te gaan voor de wandelingen, het waait nu nog harder, zo erg dat ik een picknicktafel op zijn kant voor mijn tent manoeuvreer voor enige beschutting.
    De coastal walkway in Leigh is ook vooral verticaal, laat maar. De haven wandeling is wel leuk, al had ik inmiddels een haven in gedachten met leuke terrasjes. Oen. Ik ging voor de bomen en vogels. Al wandelend bedenk ik dat áls ze er al zijn, ik ze dan niet herken.😕 Toch leuk gewandeld ondanks 4 buien. Die duren hier soms maar 15 seconden!
    Terug bij de tent gaat de wind gelukkig liggen. Tent staat nog!
    Toch jammer van het snorkelen.