18-4 Waiheke

April 18, 2019 in New Zealand ⋅ ⛅ 14 °C

Wat een mazzel!
    Ik had nog data tegoed, maar er werd gezegd dat het maar 24 uur geldig was. Nu was het al langer, maar ik durfde het gisteravond niet te gokken omdat ik Edo nog wilde bellen. Krijg ik toch een hele gigabyte van de receptionist die me ook al zo lief had geholpen met de droger en met wie ik een hele tijd had staan kletsen. Tegoed van gisteren deed het vanmorgen trouwens ook nog.
    Ik stort midden in een optocht voor het afstuderen. Apart hoor.
    Daarna langs de andere fietsroute terug naar de veerboot. Onderweg wil ik het vlaggetje op een stokje kopen voor Saskia; uitverkocht. Grrr.
    En een beertje voor Barbara is ook lastig in het land van kiwi's en schapen.
    Wel een veel vlakkere route. Ik zoek nog ff schelpjes en bezoek de waterlinie van Auckland of zo. Kom ik bij de pont: kan ik rechtstreeks naar Waiheke. Hij gaat wel pas over een uur. Ik nog even shoppen, doorverwezen naar Ike, ..... 😃🤗. Hoera!!
    Was me anders never nooit gelukt denk ik. Blij.
    Daarna wordt het helaas minder leuk. Knetter druk, nog erger dan de snelweg en met van die verdwijnende fietspaden. Zoveel verkeer had ik niet verwacht, en ook niet zo ver oost. De camping is redelijk druk, met tieners met een radio en veel herrie. Wordt het toch om 7 uur (!) stil!