24-4 Vertrek - The End

April 25, 2019 in New Zealand ⋅ ⛅ 17 °C

Zoals gebruikelijk 4 uur voor vertrek op het vliegveld. De fiets gaat onverwacht makkelijk: ja hoor, doe maar in een hoes, nee hoor, wielen hoeven er niet uit.
    Maar dan....
    5 kilo overgewicht. Ja, kan. 480 dollar!!
    WAT?? Ik dacht 120 of zo gelezen te hebben. Oeps.
    Mag ik toch 5 kilo in mijn handbagage stoppen want daar heb ik nog 3 over. En mijn slanke eigen modelletje helpt ook denk ik, want ik zít toch naast een dikke vent! Maar 5 kilo is best moeilijk als de echt zware dingen niet in de handbagage mogen, zoals gereedschap. Het lukt toch, en ik zeul verder met een soort plunjebaal. Wel super aardig van ze, en maar goed dat de tent niet mee is dus.
    Overstappen in Hong Kong valt mee, eigenlijk zo voorbij dat wachten. Lekker eten op allebei de vluchten. Ik krijg wel een houten kont op de eerste maar kan heel veel slapen de tweede. Fijn hoor, een raamplaats.
    En dan word ik opgehaald door Barbara en Edo, ontzettend gaaf, zó fijn. Edo brengt ons naar mijn ouders in Utrecht, heerlijk om ze weer te zien. Morgen naar mijn eigen huis.

Het einde van een fantastisch jaar. Eergisteren leek het nog eindeloos lang, nu lijkt het al korter. Raar hoor.

Ik ga nog wel footprinten over weer thuis zijn, maar niet meer dagelijks. In een nieuwe footprint. Langzaam afkicken. Ik zal jullie fijne commentaar missen.