25-7-19 Sevenoaks

July 25, 2019 in England ⋅ 🌧 23 °C

Ik vertrek om 8 uur om de hitte voor te zijn. Ik weet na een tijdje wel wat het voordeel is van het Fietsnetwerk. Alles wat ik probeer: het blijft druk. De hitte valt me mee. Tot na de lange lunchpauze. Ik heb inmiddels al cola op en extra zout, en een lange pauze bij het veer, omdat ik er 1 mis omdat ie zo klein is dat je hem niet ziet. En die andere passagiers zeggen niks. En bedankt. De lunch in het tuincentrum laat mij niet echt afkoelen. Ik krijg ook minder dan de helft op van mijn salade. De rest neem ik mee in een doggybag. Om mijn geluk te vervolmaken klimt het aldoor. Schattig percentage, daar ligt het echt niet aan. Maar om kwart voor drie ben ik zo oververhit dat ik zelfs 4% duw en af en toe zelfs 2. Maar dat bleek te komen omdat mijn tas weer stuk was en als een soort velgrem tegen mijn band duwde. Na reparatie ging het iets makkelijker. Maar ik voel me niet top zo, net of ik geen lucht krijg. En aldoor dorst, al drink ik me te pletter. Het is ondertussen ook knetter vochtig en nog steeds 34 graden. Ik luister naar mijn lijf, stop vaak en duw..... Op het moment dat ik er bijna ben:weg afgesloten, boom om. Ik ben te moe om terug te gaan en kruip onder de boom door.
    Ik dacht dat het laatste stuk helemaal naar beneden ging, maar helaas. Toch de camping gehaald, meteen lid geworden van de camping en caravanning club Dan krijg je een boek met heel veel kleine en grote campsites. Ze mazzelen me nog met de prijs, lief. Daarna is het wachten op het onweer. Dat komt om 8 uur. Maar om nou te zeggen dat het afkoelt..... Ondertussen wurg ik het grootste gedeelte van de salade naar binnen (het is echt lekker!).
    Snap ik eindelijk hoe de wifi werkt, gaat het onweren en valt dus uit😄🙁
    59,61 km.