27-7 Crowborough in natuurlijke douche

July 27, 2019 in England ⋅ 🌧 14 °C

Om zeker te zijn dat ik echt rust neem, hoost het 's ochtends net zo hard verder als 's nachts. En dan bedoel ik ook hozen! Gelukkig is er een recreatie ruimte. Ik doe toch maar een wasje en hang dat op een stukje waslijn binnen en haakjes. Anders vanmiddag toch maar de droger. Het "sponsje" van mijn benzinebrander is geheel aan het vergaan. Dat heb je nodig om hem aan te kunnen steken. Grrrr. Waarom deze wel en die oude had nergens last van? Bah.
    Wordt het toch zowaar om 12 uur droog! Ik naar het dorp, benzinepomp, hebben ze iets wat niet brandt, nee. Puh. Dan maar gewoon een beetje neuzen: staalwollen pannensponsjes! Meteen wijn en chips met rode curry smaak meegenomen. Bij "thuiskomst" gaat het weer regenen. Ik repareer mijn brander: werkt als een trein😁. Suffe grijns op mijn gezicht weer en ik moet nog aan de wijn beginnen! Fietsroutes op internet opgezocht en op maps.me gemarkeerd. Volgens mij moet het goed gaan zo. Ik haal pekingeend bij de chinees voor 6 pond via een wandelpaadje en ik kan nog even buiten zitten. Dons aan, best lekker! (chips en eend ook🙂). Eigenlijk best een lekker dagje zo. In ieder geval rustig😁.