30-7 Gosport

July 30, 2019 in England ⋅ ⛅ 19 °C

Wat een klote dag. De "fietsroute" gaat 99% over een bizar drukke weg, ik zie ook geen alternatief. Eerste bui in een museum met het grootste Romeinse paleis met de mooiste mozaïeken. Was inderdaad prachtig. Nog een toer door de opslag, waar je zomaar een 400.000 jaar oude vuistbijl mag vasthouden!
    Tweede mega bui in pub, met de slechtste frieten ever. Maar zometeen komt er een mooi stukje route! Is tijdelijk weg ivm reparaties aan de zeewering. Rijd ik wéér over de stoep, pardon fietspad, van een crisis drukke weg. Ik moet er gewoon van huilen. Gelukkig valt de wind tegen door alle bebouwing dan weer mee.
    Ik ben ondertussen ook opeens mijn kaart met alle camping en caravanning sites kwijt. Gloeiende gloeiende. Nou ja, hier zijn ze toch niet.
    In de derde, echt hele natte bui haal ik net de pont. Aan de overkant beter weer, maar waarom nog steeds zo veel verkeer? Gelukkig mag ik op "the Kingfisher" kamperen, al kost het 2 keer zo veel als anders. Ondertussen heb ik ginger wine gekocht. Pjoeh, valt niet mee om daar aangeschoten van te raken, scherp. Je warmt er wel lekker van op. Gelukkig heb ik ook 2 repen chocola gekocht.
    In de hierbij behorende pub kan ik gelukkig mijn tablet opladen en ik sta prima in de luwte. Ik kom toch niet erg in een joepie stemming.
    Doe mij nog zo'n dag, dan neem ik de trein (naar huis?).