• 8-9 Topkat

September 8, 2019 in the Netherlands ⋅ ⛅ 16 °C

Gisteravond kwam ze weer bij me liggen in bed, nou ja liggen, met mijn been spelen. Dat vond mijn been minder leuk. Ik gooide haar uit bed naar haar beer. Daar kan ze dan lekker tegenaan trappelen en in bijten. Daarna ging ze slapen in de bedlade. Minder gezellig, maar eerlijk gezegd slaapt het wel beter. Om kwart over vijf ging ze met mijn haar spelen. Helaas zat mijn hoofd daaronder. Ik gooide haar weer naar haar beer. Laat ze me toch gewoon slapen! Ik moest háár roepen om half 8!
    Natuurlijk ging ze lekker uitrekken en krabbelen aan het behang. Ik liet haar nog even de krabconstructie zien. De meeste katten kijken je dan meewarig aan. Zij niet. Ze ging braaf daar krabben en klom nog even naar boven, dat kan sinds gisteren.
    Ik wil haar graag mee naar buiten nemen en volgens mij gaat zij dat ook heel leuk vinden. Moet ze dus aan een tuigje wennen. Ik het eerst in de kamer laten slingeren, vandaag tig gaatjes erbij geprikt en voorzichtig om gedaan. Ze hapte even naar de gesp (zat ook raar) ging vervolgens een hapje eten, lag als een malle te spinnen toen ik haar aaide en viel als een blok in slaap op haar nieuwe Lion King kleed. Ik had niet eens tijd om het tuigje weer af te doen. Een paniekvogel is ze niet!