• 29-8 Utrecht

August 29, 2020 in the Netherlands ⋅ ⛅ 19 °C

Het leek zo mooi te worden. Na het heerlijke en stevige ontbijt (soort pannekoekjes van gepofte aardappel met 2 eieren) zie ik zelfs blauwe lucht. Dat heb ik daarna nog vaker gezien, alleen helaas niet boven mijn hoofd. Eigenlijk de hele dag regen. Ik fiets iets anders terug en beland in Purmerend. Daar gaat het zo achterlijk hard regenen dat ik overweeg om op de trein te stappen. Routeplanner zegt nog 54 km.
    Da's mijn eer te na en ik besluit op de routeplanner terug te fietsen. Stuk langs een provinciale weg en verder langs het A'dam-Rijnkanaal. Het fietst toch niet leuk in je regenpak met keihard wind schuin tegen.
    Ben ik toch om kwart over 3 thuis! Ook amper pauze want geen honger en te koud om te zitten en langs het kanaal is niet zo veel.
    Wel een leuk gratis pontje ontdekt 1 km boven Breukelen. Hoef je niet om te fietsen over die stomme bruggen!
    Als al mijn spullen te drogen hangen en ik gedouched heb, komt er een vaag zonnetje. Laat nou maar. Ik zit lekker met Mauri op schoot.
    79 km