• Day 43

22-8 Toetje

August 23, 2021 in the Netherlands ⋅ ☁️ 15 °C

Via Bert ben ik weer naar huis gegaan. Voor Hamburg zei ik aldoor tegen mezelf: níét van de snelweg af, maakt niet uit waar we heen gaan maar níét weer Hamburg in. Sta je rond Hamburg om 10.15 op zaterdag gewoon in de file. Maar Bremen staat gelukkig goed aangegeven dus het gaat goed. Gelukkig niet wéér eindeloos stapvoets rijden in Hamburg.
    Kom ik thuis: bekeuring.
    Voor te hard rijden.
    In Hamburg.
    Ik reed 38 waar je 30 mocht.
    Eerste bekeuring waar ik een beetje om kan lachen. Maar wel als een boer met kiespijn. Gelukkig maar 15,=.
    2056 km totaal gefietst, ongeveer 11.000 hoogtemeters.
    9 kilo afgevallen. Ik pas weer in mijn gewone broeken!
    De meiden hebben fantastisch voor Mauri en de planten gezorgd. Mauri is niet eens boos en komt meteen op schoot liggen.
    Ik ben 's middags en avonds al druk geweest met rozenbotteljam maken. Pfffff wat een werk. En dan was ik nog speciaal naar de Blokker voor een pureerzeef. Maar de eerste potjes staan er, de tweede lading staat te koken en de derde lading is schoon.
    Ik was gisteren wel heel blij dat ik niet aan het fietsen was!