• Day 15

Botanische tuin, constantia wijn &

December 23, 2021 in South Africa ⋅ ⛅ 22 °C

Vandaag wilden we eigenlijk naar de tafelberg. Maar helaas is het uitzicht daar niet elke dag jofel. Soms hangen er wolken over de berg heen zoals vandaag. Frank bedenkt om met de hop on hop off bus te gaan. We gaan naar de waterfront en kopen kaartjes.

We gaan naar de botanische tuin. Ticket kost 10€ maar als je onder de 18 bent slechts 1,50€. Ik zeg dat ik 17 ben en dat geloven ze! Leuk hoor. Het is echt prachtig en mega groot. Je kunt allerlei routes lopen hier.

We hoppen de bus op en gaan naar constantia wijn imperium, zo noem ik het maar, want tering wat een toko’s hier.

Eindelijk een kaasplankje, iedereen eet weer wat lekkers hier mjammie!!

Het is al einde middag en we hoppen niet meer of. Vanaf de waterfront lopen we naar restaurant Gold waar ik heb gereserveerd. Een restaurant met allerlei verschillende gerechten vanuit heel afrika. We beginnen met een trommelles en eindigen met dansen!! Iedereen doet mee. En we eten allemaal dingen die we zelf niet zouden kiezen, erg leuk om mee te maken!

Morgen proberen we de tafelberg weer….