• Day 7

Swaziland

September 7, 2019 in Swaziland ⋅ ⛅ 12 °C

Onze verblijfplaats in Barberton was een grote hit. Na de tenten in Kruger, was dit wel luxe: iedereen een eigen bed, 's avonds een lekker avondmaal en 's morgens een uitgebreid ontbijt. Rond 9u15 vertrokken we richting Swaziland, en na een dik uur rijden langs indrukwekkende landschappen bereikten we de grens. Na de formaliteiten, konden we Swaziland binnen rijden maar de eerste 35km was dat via een weg de naam nauwelijks waardig. Grote putten, slijk, geen asfalt... op sommige stukken was het onmogelijk om er met een gewone auto door te komen als het wat meer geregend had. Maar de route was wel mooi...

Rond 13u30 bereikten we onze bestemming Manzini waar we gingen lunchen en de lokale markt bezochten. Typisch was wel dat alles weer uitliep waardoor we te laat vertrokken richting onze volgende verblijfplaats. We slapen hier in een privé domein, waar we verwelkomd worden met een super lekkere braai. De rit verloopt wel weer in het donker, maar dat valt op zich goed mee. De sfeer is top dus we kruipen weer moe maar voldaan in bed.