Korea day 7

October 17, 2016 in South Korea ⋅ ⛅ 20 °C

Idag så bar det iväg till Gangnam då jag tyckte det kändes som ett måste att besöka. Vi hade siktet inställt på en gangnam style staty som fanns där. Efter 2 timmar hittade vi den äntligen och Tangs kommentar blev "var det allt?".. jaja vägen dit tyckte jag iallafall om mest då man verkligen fick se den "fina" dyra delen av Seoul. Alla man mötte hade antigen kostym eller kjol/klänning, och det var fina bilar överallt. Vi blev klara rätt tidigt i Gangnam och eftersom det regnade när vi var i Itaewon igår så tänkte vi att vi åker dit igen och kikar. Efter att ha gått en hel del var vi rejält hungriga och smet faktiskt in på McDonalds... för mig blev det en kycklingburgare och Tang tog en bulgogiburgare. Vi var in på några affärer men det var inte så mycket att se så vi begav oss hemåt igen. Så nu sitter jag här med nytvättat hår och äter lite från 7-eleven. Imorgon blir det en "tidig" morgon då vi måste byta rum vid 10 tiden. Nu ska jag kolla av mobilen lite och sen blir det att sova, godnatt!Read more