• Day 2

Lighthouse

October 9, 2019 in Egypt ⋅ ☀️ 35 °C

Ezt a napot teljes egészében a szálláshoz közeli Lighthouse-nál töltöttük és aklimatizálódtunk. Találkoztunk Reeda beduin barátommal is, aki a továbbiakban társaságunk elidegeníthetetlen részévé vált. Jó látni 5 év után, hogy ott folytatjuk, ahol abbahagytuk.
    Dorisz es Niki elmentek jogazni este, Monival elindultunk felderíteni a parti sétány éttermeit, miután elfogyasztottuk a maradék pálinkát a korábbi szálláshelyemen, a Sindbadban. Amikor itt voltam anyukámmal öt évvel ezelőtt volt egy étterem, amit nagyon szerettünk, többek között a felszolgáló kiemelkedő szívélyessége miatt. Anno olvastam is egy blogban, hogy annak a srácnak angol a felesége. Most is kerestem azt az éttermet és ahogy ott sétáltunk, bele is botlottunk ugyanabba a pincérbe. És láss csodát... felismert! Nem volt kérdés, hogy oda ültünk be tehát. A vacsora így utólag nem volt kiemelkedő, de a környezet és a vedégszeretet megért egy 10 pontot. Estére kicsit elhagytak az energiáim, amik hullámok an jönnek mennek a nap folyamán, így sietve hazaindultunk.
    Persze sikerült még egyszer felélénkülni, ahogy összejöttünk késő este a tűz körül a kertben. A "csokoládé", a pattogó tűz, a jó társaság, a Hold és a csillagok látványa igazán nevétősre kerekítette az együttlétet. Megismertük Bent is, az angol srácot, akinek aznap volt a szülinapja...