• Day 12

Chicago

August 31, 2015 in the United States ⋅ 🌙 22 °C

Ihned po probuzeni jsme si to zacali upalovat smer velke jezera s prvni zastavkou v Chicagu. Cesta byla relativne dlouha a po 6 hodinach (oba sme se vystridali pri rizeni) jsme dorazili primo do centra Chicaga. Bydlime v centru v hotelu Felix, ktery jsme dostali za pouhych 29EUR pres Hotel Tonigh. Parkovani vsude v okoli je silene drahe a tak pres aplikaci ParkingPanda nachazime ze “levnych” $17. Normalni cena vsude jinde je kolem $50. Silene.

Pri nekonecnem rizeni nas napada jit vecer na Baseball a stestena tomu preje, ze dneska hraje Chicago Cubs domaci zapas proti Cincinnati Reds. Kupujueme listky ($29/listek pred taxama, ktere jsou ale asi $10) online po ceste na dalnici ve 120km/h a opet rozpocitavame nas program na minuty abychom vse stihli. Musime najit hotel, parkovani a dojet na stadion. Vse stihame a jeste davame lehkou auto-prochazku kolem reky v centru Chicaga. Kupujeme si napul porci cinskych nudlich, ktere jime ve vlaku na stadion, bohuzel jidlo v restauraci uz nestihame :p

Baseball v Americe je opet uzasnym zazitkem. 34 000 lidi a bajecna atmosfera. Listky mame zhruba doprostredka stadionu, taky byly jedny z nejlevnejsich, ale vidime uplne bajecne. Domaci tym Cubs bohuzel prohrava 5:13, ale alespon jsme videli spousta akce a odpalu.

Dojizdime hromadnou dopravou zpet do hotelu a padame do luxusni postylky, aneb Povedlo se nam koupit hotel, ktery normalne stoji $200 za 29EUR, trosku nam zacinaji schazet motely za $50, ktere v cene zahrnuji brouky a svaby v pokoji.