Sydney

September 15, 2015 in Australia ⋅ ☀️ 27 °C

Ben nog nooit zo laat begonnen met m'n koffer in te pakken. En raakte snachts lichtelijk nog even in paniek. Maar heb mezelf onder controle gehouden, bewust maar 2 uurtjes geslapen, en wakker worden van de wekker is dan geen probleem als je zwn vooruitzicht hebt. En.... Off she goes.. Mama en Lizette hebben me afgezet op Schiphol. Papa vanmorgen doei gezegd, hondjes een knuffel gegeven. Wel even in de file gestaan maar ruim op tijd aangereden. Utku (maat van me broertje) woont in Amsterdam en is me gedag komen zeggen, super leuk en lief! Nog even een broodje gegeten samen. En nu zit ik in het vliegtuig. Heb er nu 9 vd 12 uur opzitten. Ik viel natuurlijk meteen in slaap. Werd wel wakker toen m'n oren open klapte, maar gelukkig viel ik daarna meteen weer in slaap om na 7 uur wakker te worden. Zonder slaappil. Hoe zou t komen?! Maar goed. Net maar even documentaire gekeken van Lionel Messi. En nu dacht k zal meteen maar s een update zetten op mijn waarbenjij.nu. Ben net over India gevlogen. Ik zit bij t raam, wel bij de vleugel, maar in Nederland was het bewolkt en nu is het donker, dus d'r valt sowieso weinig te zien. Ik zit langs een vrouw uit Maleisië (ik vlieg met malaysia airlines MH19) ze knort een beetje omdat ze volgens mij verkouden is maar verder stinkt ze gelukkig niet en zitten er ook geen krijsende baby's om me heen en heb het een keertje niet koud. Dus al met al lekkere vlucht. Maar goed ook want na een stop van 3 uur in Maleisië moet ik nog een vlucht van 8,5 uur.

Even terug denkend aan natuurlijk de mega super vette zomer die ik samen met jullie allemaal beleefd heb. Wat voor fijne mensen ik om me heen heb en vooral afgelopen weekend een topweekend, waardoor ik met een fijn gevoel jullie weer voorlopig kan verlaten. Het word wel steeds minder moeilijk, ik wil niet makkelijker zeggen, om afscheid te nemen. De tijd vliegt voorbij, duidelijk gebleken de laatste keer weg en deze 3 maanden zomer. Dus voor je het weet ben ik weer terug en kunnen we weer gaan feesten. Of mss keertje niet feesten. Ik ben stiekem wel een beetje benieuwd hoevaak ik ga zeggen de komende periode "fuck ik heb me weer eens misdragen„ .. (Zoals jullie vrijdag al gezien hebben heb ik het niet van een vreemde dus zal die tijd ooit komen dat ik me wel eens een keer "gedraag") we zullen het meemaken. Een voordeel, eigenlijk een dik nadeel, dat de alcohol hier zo duur is. WE ZULLEN ZIEN WAT AUSTRALIË VAN MIJ MAAKT. Of wat ik maak van Australië 👌🏼