• Day 127

Adventure at the beach

March 26, 2018 in Australia ⋅ 🌙 22 °C

Maar vlot een update, anders denk je dat t allemaal maar miserabel is. Na nog een natte nacht rijd ik naar Newcastle, en boek een hostel. De kuststad blijkt echt “ Europese “ charme te hebben, ik skate en wandel langs de strandjes, uitgehouwen zoute zwembaden, en dein een beetje mee op de feeststemming in het hostel. Men heeft t veel over Nelson Bay, wat iets noordelijk een schiereiland vormt. T mooiste zou zijn de officiele gratis campsite in de duinen, maar WikiCamps geeft aan dat dat een heftige 4x4 route is. Op t moment dat ik naar de toegangsweg zoek tref ik 6 Italianen met 2 oude landcruisers die ook gaan, en ik maak direct de deal dat ik tussen hen in de 6 km door duinen en strand afleg.... mijn eigen support team dus !
    De campsite is geweldig, met hoge woeste duinen, gezellig gezelschap ( John, een Schotse Canadees blijkt er ook te zijn) en tussendoor probeer ik nog een stel de Honda te verkopen ... wordt vervolgd...,