• Day 81

ראיתם את זה כבר פעם זה רק לקט!

March 2, 2022 in Cambodia ⋅ ☁️ 31 °C

יום אחרון בקמפוט שמוגדר כיום אולטראס (לקט) של כל הטובים מכל הזמנים - חתולונובלה וייז.
    אחרי שחרשנו את כל הבתי קפה בקמפוט החלטנו ללכת לאחד האחרון בעיר שעוד לא היינו בו, בדרך עצרנו לקנות את המאפה של אתמול שהיה מוצלח ביותר אבל לצערנו כשהגענו כל המאפים כבר נגמרו ונאלצנו לוותר. שתינו קפה, ואחרי שנחלנו אכזבה עם המאפים היינו צריכים לאכול ארוחת בוקר והחלטנו לחזור לepic המקום עם הבגיילים הטעימים. שוהם ועלמה הזמינו בדיוק את אותה המנה שוב, דן ואני גיוונו קצת אבל כמובן עדין בגבולות הבייגל והיה פשוט טעים ומוצלח בדיוק כמו בפעם שעברה. אחרי הארוחת בוקר עשינו עצירה קטנה בסוג של תחנה מרכזית כדי לסגור נסיעה למחר לסיהנוקוויל משם נקח מעבורת לאיים. באנו עם צבעי מלחמה חדורי מטרה להתמקח עד זוב דם ובסוף העניין נסגר ממש בקלילות ותוך 10 שניות היה לנו נהג במחיר מצוין. משם החלטנו ללכת לנסות את החוף ארכדיה הרצליה (סתם קוראים לזה ארקייד פשוט זה נשמע דומה….) זה הוסטל שהוא גם פארק מים ואמור להיות מגניב. אמרנו שאם לא נמצא את עצמנו שם נסע למרקי לכמה שעות טובות של רביצה, המקום שאנחנו כבר לגמרי מרגישים בו בבית. בפועל הגענו לארקייד והמקום היה כל כך מת שאחרי פחות מ10 דקות החלטנו לקום וללכת משם. אבל משם הטוויסט בעלילה, במקום למרקי החלטנו לנסות לנסוע למפלים שיש פה באיזור. שמענו שהדרך מאתגרת ואכן כך היה אבל הנהגים שלנו צלחו זאת בגבורה והגענו למפלים. המפל היה קטן כי זאת העונה היבשה אבל עדין יפה והבריכה הייתה ממש נקייה וכיפית אז נשארנו שם והתפננו. לקראת השקיעה התקפלנו ויצאנו חזרה לעיר. הגענו לbokor night market, מקום מגניב עם מלא פוטנציאל אבל רואים שעברה עליו הקורונה אז הלכנו סתם להתיישב ליד הנהר. הופתענו לגלות שם חול ים! עלמה הלכה לשבת עם עומר ואנחנו נשארנו לראות את השקיעה על החוף/גדות הנהר (תלוי איך מסתכלים על זה) עם שייק מנגו. משם חזרנו לקארמה לסבב מקלוחי ויצאנו לאכול ארוחת ערב במסעדה ההודית ששוהם ודן היו בה אתמול. בכל זאת יום של לקט…
    היה טעים מאוד ואפילו אכלתי מנת chicken butter, שאתם יכולים להבין מהשם שהיא לא צמחונית אבל לא אכפת לי מה אתם חושבים על הצמחונות שלי, ככה טוב לי. כל החבורת ישראלים שנתון 99 ישבו שם גם בשולחן אחר בתוך המסעדה וכשהם יצאו הם הציעו לנו ללכת לראות סרט ביחד. הבנות עשו את זה ביום אחר ואמרו שהיה ממש נחמד אז זרמנו איתם. הקטע של המקום זה בר שמאחוריו יש חדרים כמו חדרי קריוקי רק של סרטים, אפשר לבחור סרט ומקבלים חדר להקרנה פרטית. ראינו בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק ובהחלט היה חוויה לראות עם איזה 15 ישראלים ביחד סרט באמצע קמבודיה עם כתוביות בעברית. יצאנו והלכנו לאסוף את שוהם שהחליטה לוותר על הסרט והלכה לשחק סנוקר עם עומר סוף ומור. חזרנו לקארמה לישיבה בגג וקצת קלפים. האמת שהיה שם שולחן ענק של ישראלים אבל הייתי סנובית ופשוט לא היה לי כוח אליהם, זה היה קצת בני גורן לי, אז ישבנו בשולחן אחר ליד ומשם פרשנו לישון.
    לסיכום, היום הזה תוכנן להיות לקט אבל יצא שעשינו מלא דברים חדשים שלא חשבנו שיקרו היום, וקמפוט פשוט לא מפסיקה להפתיע לטובה! מחר קמים בבוקר ונוסעים לאיים שזה מרגש מאוד ואני מחכה לקצת שקט לקרוא ספר ולנוח מול הים בפעם האחרונה לפני שמתחילים הטרקים של נפאל.