• Day 94

לילה מטורף במוזיאון

March 15, 2022 in Singapore ⋅ 🌧 29 °C

ההתרגשות בשיא! התחלנו את המסע שלנו לנפאל!
    הגענו לשדה עם גזירת זמנים מצויינת ממש קצת זמן לפני פתיחת הצ’ק אין כדי לעמוד בתור ראשונות, אבל היו גורמים מעכבים שהובילו לכך שההמתנה שלנו תהיה ארוכה יותר. בסוף עברנו כמובן את כל הבידוקים (ללא בדיקת פי סי אר!) ועלינו לטיסה. הטיסה הייתה ממש קצרה אפילו לא הספקתי לסיים את הסרט שהתחלתי לראות וחצי מהזמן הייתי עסוקה בכלל בלאכול את ארוחת הערב שקיבלנו, על אף שלא הייתה צמחונית היא הייתה באמת טעימה ואפילו הקינוח היה נהדר.
    הגענו לסינגפור עם עיניים נוצצות ומלא ציפיה בעקבות דברים ששמענו את השדה ובכללי על סינגפור שידועה כמתקדמת וטכנולוגית וחיכינו לראות איזה דברים נהדרים מהעתיד המודרני נמצא שם. ישר עלינו על הskytrain שהייתה בהחלט חוויתית והגענו למתחם ענק שמיועד להמתנה לטיסות קונקשין. חיפשנו האם יש איזה בידוק בטחוני או משהו שאנחנו צריכות לעשות ואחרי שגילינו שאין שום דבר אלא רק להמתין התחלנו בשוטטות במתחם הענק. ראינו מלא שלטים שמכווינים לאיזור בית קולנוע שאפשר לראות סרטים בחינם, גינת פרפרים ועוד כל מיני דברים שנשמעים מעניינים מאוד אבל התאכזבנו לגלות שהכל סגור…ולמרות שממש ממש ניסינו למצוא דברים להתלהב מהם, פשוט לא היה כלום, והשדה היה פשוט רגיל לחלוטין. אחרי שסיימנו לשוטט ולהתאכזב מצאנו פינה להעביר בה את הלילה. מצופה שבשדה כזה יהיה לפחות ספות לישון עליהן אבל גם זה לא היה ומצאנו את עצמנו יושבות על הרצפה. בנוסף הייתה גם תחושה של שכחו אותי בבית כי כל החנויות נסגרו ובאיזה 2 וחצי תקף אותי רעב אז חיפשתי משהו לאכול ופשוט לא היה אפילו לא דבר אחד פתוח. ניצלנו את העובדה שאנחנו ערות בשעה כזאת מאוחרת בלילה אצלנו, כי בישראל זה שעה מצויינת להתקשר ולרוב אנחנו כבר ישנים בזמן הזה והספקתי להתקשר להרבה אנשים שלא דיברתי איתם הרבה זמן. ב4 לפנות בוקר פרשנו לנסות לישון קצת. קמנו אחרי כמה שעות שבהן ישנו והתעוררנו לסירוגין, הלכנו לשירותים להתרעננות צחצוח שיניים ושטיפת פנים והלכנו לגייט. הטיסה השנייה הייתה יותר מפנקת מבחינת פסיליטיס וגם יותר ארוכה, ישר נרדמתי וקצת אחרי שהתעוררתי קיבלנו ארוחת בוקר נחמדה ומשביעה ואת שאר הטיסה העברתי עם סרטים.
    נחתנו בשדה בקטמנדו מתרגשות ושוקיסטיות בטירוף. תהליך הויזה היה ממש קליל והצלחתי גם להוציא כסף נפאלי ומצאנו נהג חמוד שיקח אותנו במחיר סבבה. לפחות נראה לנו שזה מחיר סבבה אין לנו באמת מושג.
    הגענו להוסטל סחוטות מעייפות, עוד מעט גם של מגיעה ואני מתרגשת ברמות של כלה לאיחוד המיוחל!