• Day 154

יום הורדת פאניקה בסיקיהור

May 14, 2022 on the Philippines ⋅ ⛅ 30 °C

קמות בבוקר ביקיצה טבעית דיי מאוחרת אחרי היום הקשוח שעבר על כוחותינו. מחליטות לארוז את התיקים ולהשאיר בלובי, ויוצאות לסיבוב במטרה לאכול ארוחת בוקר עם קפה ממכונה (דבר שהוא לא מובן מאליו פה בפיליפינים) ולחפש לנו הוסטל חדש להיום בערב. הסיבוב נחל הצלחה כבירה בנושא הארוחה אבל הוסטל חדש לא מצאנו אז חזרנו עם זנב בין הרגלים להוסטל החמוד והזול שלנו ללא המזגן כדי לסגור שם עוד לילה. ביררנו גם קצת פרטים ודרכי התניידות למחר ואחרי שהעניינים הלוגיסטיים הסתדרו יצאנו לחוף לכמה שעות טובות של רביצה ומנוחה. החוף יפה אבל המים קצת מוזרים מלאים באצות ורדודים מאוד גם אם הולכים הרבה פנימה לעומק הים. והמים עומדים לגמרי בלי גלים בכלל ברמה כזאת שבשקיעה העננים וההרים השתקפו בים כאילו זה אגם.
    אחרי השקיעה המהממת חזרנו למקלחות בחדר ויצאנו לסיבוב ערב באי עד שהגענו למסעדה התאילנדית שקבענו להיפגש בה לארוחת ערב עם יובל ואסיף זוג ישראלים שפגשנו במוהלבוהל.
    כל כך התגעגענו לאוכל התאלנדי, שתינו הזמנו מנת קארי ואורז וגם חלקנו קינוח של ואפל בלגי עיגולים וזה היה מטריף חושים ומרגש ומשמח לבב אנוש!
    חזרנו בערב לחדר ואחרי סשן צפייה בסדרות מהטלפון הלכנו לישון. קצת בחשש לקראת מחר כי היום היה קצת גשום ובלילה התחילו שוב ברקים וגשם חזק אז נקווה שמחר מזג האויר יהיה לטובתינו כי תכננו יום של השמחות ✌️