• Day 155

Bike day around the island

May 15, 2022 on the Philippines ⋅ ☁️ 29 °C

כמה התגעגעתי לימים כאלה שפשוט נוסעים באי רואים נופים מהממים של ג׳ונגליים כאלה עם ים וחופים יפים ברקע!
    סידרנו לעצמנו יום בדיוק כזה שכלל היכרות עם נקודות נבחרות שדרקנו מראש באי ורצינו להגיע אליהם וקצת נסיעות להכיר את האי שאנחנו נמצאות בו.
    יצאנו בבוקר עם ארל האחיין של בעלת ההוסטל, הנקודה הראשונה אליה כיוונו זה למפלים שעלולים להיות עמוסים בפיליפינים שהרי היום זה יום ראשון וזה היום חופש שלהם. ואכן כך היה. הגענו למפלים לפני 10 וכבר היו שם לא מעט פיליפינים, אבל יש שם מלא בריכות וזה מקום ממש גדול ככה שהתמקמנו לנו בלי בעיה ונהננו מהמפלים. כבר מרגיש שאנחנו כמעט מתרגלות לצבעים הכחולים המטורפים האלה של המים.
    משם המשכנו לכיוון חוף שיש בו גם שונית גדולה שאפשר לשנרקל. עצרנו בדרך לארוחת בוקר טעימה וכשהגענו לחוף השכרנו שנורקלים, שוב שילמנו מס כניסה (למרות שזה נראה כמו חוף רגיל לחלוטין לא בבעלות של מישהו-אז לא ברור למה צריך לשלם) ונכנסנו למים. השונית הייתה מטורפת!!!! מיליון אלמוגים וממש עולם שלם מתחת למים! כוכבי ים וצדפות ענק ומיליון סוגים של דגים, לא גדולים מאוד אבל כל אחד צבעוני ומיוחד.
    האמת שלא מיצינו את הבילוי בחוף ובשוניות אבל שמענו שבימי ראשון יש קרב תרנגולים, ואני מאז קמבודיה מתה לראות קרב כזה אז החלטנו לנסוע לשם. נכון אני מסכימה אתכם, גם אני לא בעד התעללות בחיות, וברמת העיקרון אני לא הייתי רוצה לתמוך באירוע שכזה ולהיות חלק ממנו… אבל החלטתי לחרוג ממנהגי באופן חד פעמי בשביל אירוע כזה יוצא דופן.. וזה גם ״חלב שנחלב״ אין מה לעשות.. זה אפילו אירוע חוקי לגמרי במדינה 🤷‍♀️.
    הגענו לזירת הקרבות. רק פיליפינים, כולם גברים, צועקים מהמרים ומעודדים.
    זה בהחלט היה חוויה מצחיקה הזויה ומטלטלת, אני נהנתי מאוד ושל קצת יצאה מצולקת מהענין (לא באמת היא פשוט שוקיסטית כרגיל). להפתעתי כל קרב לא ארך יותר מ2 דקות, כי הם מחסלים אחד את השני דיי מהר, ציפיתי שזה ייקח יותר זמן… אחרי 2 קרבות מיצינו את האירוע וברחנו החוצה.
    נסענו לחוף המזרחי, שהיה דיי מלא בפיליפינים קצת אווירת אכדיה ביצ׳ אז דיי מהר פרשנו בחזרה להוסטל ושחררנו את ארל חברינו שהסיע אותנו כל היום.
    לקחנו את המוצ׳ילות ויצאנו למסע כדי לעבור לjj’s שזה ההוסטל המדובר והמבוקש באי שיש בו גם מוזיקה חיה היום בערב.
    אחרי התמקמות ומקלחות יצאנו לארוחת ערב. מצאנו פיצה טעימה ואחרי שהתפוצצנו חזרנו לjj’s להופעה החיה. ישבנו שם עם יובל ואסיף, ורוג׳ר השוגר דדי הפיליפיני שלנו שהגיע היום לאי וכמובן קנה לנו בירות וספרינג רולס לנשנש. קצת מוזיקת פופ טובה עם כל השירים שכולנו מכירים ואוהבים כדי לסיים בכיף את היום המדהים הזה

נ.ב מי שרוצה סרטונים מהקרב תרנגולים מוזמנים לפנות בפרטי, אני צנזרתי פה למען הציבור הרחב 😛