• Day 156

טועמים מטעמים

May 16, 2022 on the Philippines ⋅ ☁️ 29 °C

בוקר רגוע ביקיצה טבעית, לאט לאט התארגנו ארזנו וחזרנו לסיבוב שני בבית קפה המוצלח שמצאנו לפני יומיים.
    התכנון היה לנסוע לנמל כדי לקנות כרטיסים למעבורת מחר לבוהול ועל הדרך יובל ואסיף ביקשו שנקנה גם כרטיסים בשבילם לסבו סיטי.
    בדרך לקפה דיברנו עם רוג׳ר והוא אמר שהוא יכול לנסות להשיג לנו הנחה בכרטיסים למעבורת. חשבנו שהוא מדבר עם חבר שלו/קונה את הכרטיסים באינטרנט… אבל מסתבר שהוא נסע עד לנמל כדי לקנות לנו כרטיסים למרות שלא ביקשנו בכלל והשיג לנו הנחה דיי מכובדת. כמובן הודינו לו מאוד ושמחנו על העניין, ואחרי שגילינו שהוא גם קנה כרטיס בשביל עצמו גם הרגשנו פחות רע עם עצמנו שהוא לא נסע במיוחד. הוא הזמין אותנו לארוחה, אנחנו עוד היינו בשלב הארוחת בוקר, אבל בשבילו זה כבר היה ארוחת צהרים והיה על השולחן מרק, אורז, סרטנים, עוף, ספרינג רולס מטוגנים, ונתח דג של טונה (כזה אמיתי לא מקופסאת שימורים). זרמנו על הענין, אני גם אכלתי את הסרטנים וטעמתי מהכל והיה לי טעים ממש, של הסתפקה בלצפות בי וניסתה רק מהטונה.
    משם נסעתי לנמל כדי לקנות ליובל ואסיף את הכרטיסים, כי רוג׳ר היה נחמד וקנה לנו אבל זה לא חסך את הנסיעה והבטחנו שנקנה גם להם. של בינתים חיכתה לי בחוף וכשסיימתי את המשימה בהצלחה רבה הצטרפתי אליה. החלטנו לנסוע לחוף אחר שהיינו בו אתמול כי היה שם הרבה שוניות ואלמוגים ואיזור שנירקול ממש גדול ומרשים. אתמול היינו שם רק איזה שעה כי רצינו להגיע גם לקרב תרנגולים ועדין לא מיצינו את המקום. השעה הייתה כבר לקראת 16:00 אבל יובל ואסיף אמרו שהם היו שם בשעה הזאת אתמול והיה שפל שגרם להיווצרות של בריכות קטנות והם ראו שם הרבה עולם תת ימי גם בלי לשנרקל פשוט כי הים נסוג אחורה ואפשר לראות את הכל גם בהליכה לאורך החוף ובין הבריכות. ובאמת כך היה. הגענו לשם והתחלנו להסתובב בחוף וזה היה מטורף!!! מיליון כוכבי ים, בכל מיני צורות וגדלים, מיליון סוגים של קיפודי ים, סרטנים, צדפות וחלזונות, ראינו גם צלופחים וכל מיני יצורים חיים שאנחנו לא יודעות להגיד מה זה בכלל… וכמובן מיליון שוניות ואלמוגים מהממים ומיוחדים ברמות. הרגיש שעולם תת ימי שלם עלה מעל פני האדמה ורק בהליכה בין הבריכות כשהמים לא יותר גבוהים מגובה ברך אפשר לראות מיליון דברים. ממש כמו לשנרקל רק מחוץ למים.
    היו כמה פיליפינים שאספו כל מיני פירות וקיפודי ים, הם נתנו לנו לטעם וזה היה בטעם דוחה ורירי במיוחד.
    כשהחשיך חזרנו למקלחות יצאנו לאכול ארוחת ערב במסעדה איטלקית טובה ומפונפנת. לא היו לנו כמעט הוצאות היום אז החלטנו להתפנק ולפרגן לעצמו וזה באמת היה פרגון מפרגן במיוחד וטעים במיוחד. פגשנו שם במקרה את אסיף ויובל ונעמה וניר שגם באו לאכול במקום אז ישבנו איתם בשולחן לארוחה. משם חזרנו להוסטל עם קצת נשנושים והעברנו את הערב בזולה עם רוג׳ר עם קצת מוזיקה וכיף

נ.ב. התמונות צולמו כשהיצורים החיים מתחת למים והטלפון מעל המים. פשוט המים כל כך עומדים ושקופים שאפשר לצלם דרכם🙃