• Day 161

אבא סוכר בתרגום חופשי

May 21, 2022 on the Philippines ⋅ ☁️ 30 °C

בוקר טוב למי שטוב
    אוכלות ארוחת בוקר במסעדת הבית, המלצרית שהיא כבר חברה שלנו גם מארגנת לנו פירות טו גוו ואנחנו הולכות לכיון החוף כדי לפגוש אייבן. קבענו איתו שם ב9:00. אייבן הוא בחור פיליפיני שדרכו סגרנו להיום שייט בסירה מסביב לאי עם עצירות לשנירקולים וכאלה. הוא הבטיח לנו שהמחיר יכלול סירה פרטית רק לשתינו ומסכות לשנרקל. כבר לפני 8 אייבן התחיל להתקשר אלינו בטירוף ולשאול איפה אנחנו ומתי אנחנו באות. אמרנו לו שוב ושוב שנגיע ב9 כמו שקבענו. כשהגענו לשם הוא אמר שהוא מביא לנו רק את המסכה עצמה בלי צינור שנירקול כי יש איזה פרוטוקול קורונה שאסור להשתמש בצינור. ובנוסף לזה התגלה לנו שם שאנחנו בסירה עם עוד 2 זוגות של פיליפינים וזה לא סירה רק לשתינו. התעצבנו מאוד על אייבן והתעקשנו על הצינור שנירקול אבל על השאר ויתרנו לו, עלינו על הסירה ונפרדנו כידידים בתקווה לא להיתקל בו יותר (נתקלנו בו אחר כך עוד מלא פעמים והשתדלנו שזה יהיה כמה שפחות מביך)
    השייט בסירה היה מהמם! המים הצלולים והשוניות שראינו היו ממש יפות וגדולות ונהננו מאוד! עצרנו לשעה בחוף הצפוני, ירדנו מהסירה וישבנו בחוף איזה שעה עם רמקול ופירות ותרגלנו מילים באנגלית באפליקציה כי אנחנו אחריות ורוצות להגיע מוכנות לארץ למבחן אמירם שלנו. והאמת שגם אם לא היה אמירם אני נהנת סתם ללמוד מילים ולשפר את האנגלית שלי.
    אחרי שעה בחוף חזרנו לסירה, עצרנו בעוד שונית גדולה לשנרקל ומשם שטנו חזרה. ירדנו מהסירה והלכנו לחדר למקלחת ושנצ. כשקמנו יצאנו לסיבוב באי קצת להכיר עוד איזורים שלא יצא לנו ללכת בהם והיו עוד כמה מפגשים משעשעים עם אנשי האי - מישהו שהציע לנו לבוא למסיבה היום בערב וגם פגשנו חבורת ילדים חמודים. הלכנו לשיעור יוגה (פעם שנייה שלי במזרח!) שקבענו מראש, היה לנו שיעור רק לשתינו והמורה הייתה ממש מקסימה נהננו מאוד וזה היה בול.
    משם חזרנו לריזורט שהיינו בו אתמול לקפה בשקיעה ורוג׳ר החבר הפיליפיני שלנו שבדיוק הגיע גם לאי הצטרף אלינו שם.
    המשכנו לארוחת ערב עם רוג׳ר, הלכנו לחוף למוזיקה החיה ומופע אש, ואחרי שמיצינו בשעה 22:00 בערך חתכנו חזרה להוסטל במטרה ללכת לישון כמו זקנות כרגיל. בדיוק כשבאנו להיכנס לחדר אחד המקומיים שפגשנו היום בחוף התקשר אלינו ושאל אם אנחנו רוצות שהוא יבוא לאסוף אותנו עכשיו למסיבה שנמצאת בחוף הצפוני. ברגע של החלטה ספונטנית אמרנו לו כן והוא בא לאסוף אותנו.
    הגענו לחוף הצפוני, לנקודה שכבר אי אפשר לנסוע יותר והתחלנו ללכת ברגל של רוג׳ר ואני ועוד שלושה מקומיים. לא שמענו שום מוזיקה וכבר התחלנו לחשוד ואז פתאום התחילו הבסים. כשהגענו הופתענו לגלות מסיבה ענקית מוזיקה חזקה אורות ומלאא אנשים. כמובן כולם מקומיים אפילו רובם ממש גרים באי, ואנחנו התיירות היחידות. שתינו קצת ממה שרוג׳ר קנה לנו ורקדנו בטירוף עם כל המקומיים! הם באמת רוקדים מגניב ממש וזה היה אחת המסיבות הטובות שהייתי בהן ובכללי אולי אחד מרגעי השיא שלי בטיול. בשלב מסוים גם התחיל לרדת גשם וחוץ מכמה דקות שהיה ממש מבול כל שאר הזמן המשכנו לרקוד.
    חזרנו ברגל רוג׳ר של ואני, מנסים לנווט את דרכנו בשבילים החשוכים, ולבסוף הגענו בשלום. הייתה עייפות וקושי רב אבל לא הייתה ברירה אחרי כל הריקודים אז נתנו עוד מקלחת טובה והלכנו לישון. בהחלט עוד יום מוצלח ביותר עם החלטות ספונטניות שהביאו למלא חוויות טובות