Satellite
Show on map
  • Day 2

    Zon, zee,WIND-Dag2

    May 6, 2019 in Spain ⋅ 🌙 19 °C

    Na de avond rustig te hebben afgesloten met een uitgebreid all you can eat diner bij het favoriete Chinese restaurant, besloot ik om vroeg naar m’n kamer te gaan.

    Vanmorgen, de wekker om 8:45 en ik voelde me niet zo lekker. Een beetje last van m’n maag. Dat mocht de pret niet drukken dus ik heb het heel rustig aan gedaan. Dat vind ik zeker fijn aan een single vakantie; ik kan mijn eigen tempo bepalen.

    Ik besloot om de broodrooster uit te proberen. Dat ging redelijk... ene kant wit, andere kant zwart😂. Maar het was lekker en dat is waar het om draait.

    Ik had in gedachten om vandaag naar het strand te gaan, dus zo gezegd, zo gedaan! Eenmaal aangekomen op het strand waaide het heel erg hard! Ik heb het opgezocht; 30km per uur. Dit is waarschijnlijk de reden waarom ik niet door had dat ik compleet aan het verbranden was! Hier zou ik later pas achter komen😳

    Na twee uurtjes besloot ik terug te gaan naar m’n kamer en even te lunchen. Hier zag ik al de schade een beetje die zich gemanifesteerd had op mijn borstkas, maar zo erg zag het er nog niet uit. Ik besloot om lekker nog even bij het zwembad te liggen. Toen ik terugkwam zag ik hoe vuurrood ik was geworden en wat voor leuke lijntjes ik allemaal had dankzij mijn nieuwe badpak (foto hieronder). Dus gauw de douche in om af te koelen en daarna volop in de aftersun!

    Martelhouse! Daar wilde ik vanavond heen om mijn favoriete pizza te gaan eten. En hebben zich weer bewezen😍 Daarna besloten om ergens een drankje te doen waarna ik werd aangesproken met de vraag of ik ook in het vliegtuig van zondag 6:05 zat! Deze man had mij herkend en zat ook in hetzelfde vliegtuig. Kleine wereld🙃

    Nu weer lekker in m’n kamer. Ik heb de busroute bepaald voor morgenochtend, nu is het alleen een kwestie van spullen inpakken en de wekker zetten om morgen naar de British School of Gran Canaria te gaan!
    Read more