Satellite
Show on map
  • Day 5

    Burn baby burn-Dag5

    May 9, 2019 in Spain ⋅ 🌬 23 °C

    Vanmorgen werd ik wakker gemaakt met een “goeiemorgen” appje van mijn moeder. Toen realiseerde ik mij dat het al 11 uur was! Ik had dus lekker uitgeslapen. Gisteravond had er lekker ingehakt dus ik deed het rustig aan.

    Ik wilde eerst naar het strand gaan maar het zou weer hard gaan waaien vandaag en dat leek me geen fijn idee, gezandstraald worden. Ik besloot dus om een zwembaddag te houden. Maar niet voordat ik eerst nog wat boodschappen had gehaald.

    Na het boodschappen halen heb ik zo’n drie uur bij het zwembad gezeten. Ik heb gemerkt dat dit complex in de meivakantie heel rustig is. Ik ga dit zeker weten onthouden voor in de toekomst. Bij het zwembad liggen dagelijks misschien 10 mensen op z’n meest. Er zijn geen kinderen en er wordt geen lawaai gemaakt. Daar moest ik in het begin aan wennen, maar dit is wel ideaal als je voor pure rust wil gaan.

    Ik wilde nog wat souvenirs kopen en ik wilde ook nog een speciaal kado halen voor mijn vriendin die jarig was, dus ik ben met de benenwagen naar Yumbo gelopen. Het kado is nu in de maak en als ik het heb loop ik weer rustig terug naar m’n appartement en eet ik lekker thuis. En dan vanavond de gezelligheid opzoeken op de boulevard🍹en nog een strandwandeling ‘s savonds❤️
    Read more