Dag 3-Was het toeval?

August 7, 2019 in Czech Republic ⋅ 🌧 16 °C

Toen was dag drie alweer voorbij! Het begon met een laat ontbijtje en de discussie wat we zouden gaan doen vandaag. We wilden iets overdekt, want het zou misschien gaan regenen. Na een tijdje wikken en wegen hadden we besloten om naar een winkelcentrum te gaan in de buurt van Liberec. Het winkelcentrum heet “Nisa”. 🙃.

Verder was het winkelcentrum wel leuk! Er waren allerlei soorten winkels, zoals een gitaarwinkel waar Julia verliefd werd op elke gitaar die ze zag. Ook zijn we heeeel lang in de H&M geweest, want hoe toevallig kan het zijn: we kwamen vrienden tegen! We wisten dat zij ook in Tsjechië waren, maar hoe bizar is het dan dat we elkaar tegenkomen in een winkelcentrum, ín de H&M? Ik kan er nog steeds niet helemaal bij😳 Was het toeval?🤪
    Wel was het erg gezellig en stond de H&M even op z’n kop door ons😆. Grapje.

Goed, daarna lunchen. Wat is de Chinees toch lekker hier. Foto in de bijlage🍲
    En wie kwamen we daar tegen?! Je raadt het al. Yvonne speelde even voor paparazzi en wilde stiekem een foto maken maar dat werd helaas al snel onderschept🤔

Na de lunch besloten we langzaam aan terug te gaan om boodschappen te halen. Door de machtige lunch besloten we wat lichter te eten. Ik had besloten even een borreltje mee te nemen voor in de avond. Hierop noemde Hans mij een alcoholist. Ik heb het pot-ketel principe maar even toegepast op deze situatie☺️

Onderweg naar het huisje gingen wij erop letten dat Hans dit keer niet de afslag zou missen! Had hij dat maar wel gedaan.. We reden wel op een hele mooie berg, maar deze leidde niet naar onze bestemming. We kwamen klem te zitten als het ware, dus mocht Hans weer lekker achteruit manoeuvreren. Het was wel weer een lekker toeristisch weggetje🏡🏔

Na het avondeten wilden Julia en Hans een revanche met Sushi Go! Dit gingen wij dus doen. Hans heeft hierbij eindelijk een keertje gewonnen! Hier was hij blij mee😋
    Ook had ik een escape room spel gekocht. We waren best nieuwsgierig naar hoe dit zou werken. We besloten de uitdaging aan te gaan en het doosje te openen. Echter waren de raadsels erg moeilijk en was iedereen best moe (en aangeschoten (Julia vond de rum-cola niet lekker, ook al zat er heel weinig rum in) ). We hebben besloten de escape room morgen verder te gaan doen, zodat we allemaal scherp zijn!

Morgen zijn de plannen al gemaakt; we gaan naar de dierentuin in Liberec! Hier zijn Hans, Yvonne en Julia al eens heen geweest, dus we weten zeker dat het een goeie dag gaat worden.
    Tot morgen!