Satellite
Show on map
  • Day 5

    Dag 5-Opblaasfiguren temmen

    August 9, 2019 in Czech Republic ⋅ ⛅ 19 °C

    Ik zit hier naast de trap dit verhaaltje te tikken omdat mijn kamer erg warm is en het raam open staat voor wat frisse lucht. Echter had ik geen zin in een herhaling van gisteren🙃de familia is op zoek naar een tas? Waardoor het huis even op z’n kop staat.

    Goed, wat hebben we vandaag gedaan? Gezwommen! En hoe. Vanmorgen hadden we weer een wekker gezet om op tijd weg te kunnen naar het zwembad. Dit ging weer niet helemaal volgens plan.. waarna we ook nog een kwartier achter een vrachtwagen reden die maar 20km/p uur reed en we even moesten zoeken naar het adres, waren we er dan eindelijk! (Weliswaar maar een uurtje te laat🤪) We besloten gelijk om alle opblaas figuren maar op te blazen zodat we ze in het zwembad konden gaan temmen. Man man man wat hebben we gelachen zeg. Van Julia die finaal langs de luiaard sprong (slappe lach bij iedereen) tot Hans die meerdere keren kopje onder ging. Zelfs Yvonne bleef niet droog en ontsnapte niet aan de genadeloze luiaard. Ook was de Alpaca moeilijk te temmen maar Hans wist dit uiteindelijk toch te doen! Zelf heb ik de makkelijkste opblaas figuren getemd; de fles en het shirt😆
    Zelfs lokale bezoekers kwamen ons helpen de beesten te temmen en klommen zelf ook op de opblaas beesten. Ik zou het ze op hun leeftijd niet meer nadoen hoor😳
    Ook wilde Julia graag nog van de duikplank.. tja wat kan ik zeggen? Ze heeft een beetje pijn nu🤣 iets met ‘plat op het water’?

    Ik heb verder heerlijk in het zonnetje gelegen en nét iets te weinig gesmeerd😬 verbrand dusss! Maar ik heb in tijden niet meer zo’n lekkere zwembaddag gehad. Het was heerlijk gezellig met een perfect weertje. Zoals te zien op de foto’s lag ik aangemeerd bij Julia’s (gekaapte) flamingo. Dat lag echt lekker!

    Hierna nog even boodschapjes halen en terug naar huis want het liep al tegen half 8 aan toen we terug waren😳 wij hebben dus lekker laat gegeten. Het was heerlijk, toen het eenmaal bedtijd was voor de wespen☺️ ook kreeg Yvonne nog bezoek van een raar beestje.. we weten nog steeds niet wat het nou was.

    Nog even een update over mijn arm; het gaat op zich prima. Ik heb wel een soort spierpijn gevoel en ik voel dat m’n arm wel wat gevoeliger is dus ik ben voorzichtig te werk gegaan vandaag☺️

    Zojuist hebben we het huisje van binnen en van buiten versierd want Hans is morgen jarig! Dit zouden we gaan vieren in Praag, maar we hebben besloten een rustdag in te lassen omdat we al best veel gedaan hebben. Wel gaan we Hans z’n verjaardag vieren bij de vrienden in de buurt! Een lekkere barbecue gaat het hopelijk worden! Hierover morgen natuurlijk meer☺️
    Read more