Satellite
Show on map
  • Day 7

    Dag 7-Opblaasfiguren temmen 2.0

    August 11, 2019 in Czech Republic ⋅ ⛅ 15 °C

    Goeeeeeiemorgen! Dit verslagje komt iets later dan gepland, vanwege gebrek aan zin gisteravond🙈 borreltje hier, borreltje daar..

    Gisteren zijn we weer gaan zwemmen! Het was een heerlijke dag en we hadden het voor elkaar gekregen om maar tien minuutjes later te zijn! Dit is eigenlijk gewoon te verwaarlozen vind ik.

    We zaten weer op onze vaste stekkie en de opblaas beesten gingen weer de lucht in. Ik besloot om gelijk het water in te springen in plaats van mezelf te martelen en stapje voor stapje door te komen. Julia en ik zouden samen springen, helaas liet ze mij in de steek😢Maar ik was ten minste helemaal door terwijl zij nog moest, dus wie het laatst lacht..

    Het duurde niet lang voordat Julia door was. Die viel namelijk weer om de haverklap van elk opblaas beest af. Zelfs de o zo stabiele flamingo waar iedereen met gemak op kwam, was ondergeschikt voor Julia. Die heeft weer een hoop zwembadwater binnen gekregen denk ik.

    Zelf heb ik de lama (voorheen alpaca) getemd! Totdat ik weer rechtop wilde zitten.. toen viel ik met m’n snufferd het water in😬 Ik heb zelfs nog op de luiaard gezeten! Alleen is dat ding zo groot en instabiel dat dat niet van lange duur was. Ik ging dus weer terug naar mijn ouwe vertrouwde T-Shirt.

    Hans en Ray waren ook weer volop bezig om de eenhoorn, genaamd Chanel, te temmen. Hans is er uiteindelijk opgekomen tot Chanel’s verdriet, want Hans verzoop de eenhoorn door de kop constant in het water te duwen en hierbij luid te roepen; ZUIPEN ZUIPEN ZUIPEN. Ik weet dat dit heel moeilijk te geloven is, maar het is echt gebeurd😂 arme Chanel. Die zou hem later nog wel terug pakken.

    Hierna besloten we effies te pauzeren en een hapje te eten. Hierbij heb ik getrakteerd en een wereldbedrag uitgegeven: 10 euro voor een kleine pizza, twee gefrituurde pizza’s genoemd langos, een patatje en drie limonade. Die langos (ik hoop dat ik het goed schrijf) is te zien bij de foto’s en hij was heel lekker!

    Hierna waren we bijna allemaal best moe en zijn we bijna allemaal een half uur in slaap gevallen😆Daar lagen we dan met z’n allen, te verpieteren in de zon. Wel was het een heerlijk momentje van ontspanning.

    Daarna was ronde twee! We gingen het water weer in met de opblaas beesten en Chanel liet zich niet meer temmen. Dat was te begrijpen, na het fiasco van een uurtje daarvoor.. Ook is Julia op spontane wijze nog in het water gevallen. Geen idee hoe dat is gebeurd. Ik heb haar helemaal niet het water in geduwd ofzo😅

    Hierna besloten wij om de opblaas beesten weer leeg te laten lopen. Dit blijft een vervelend klusje. Die luiaard geeft zich vooral niet snel gewonnen. Daar hebben Julia en ik minimaal tien minuten op gelegen voordat ie een beetje leegliep.

    Toen was het tijd om boodschappen te doen en naar huis te gaan. We zouden voor de derde avond op rij gaan barbecuen! Gewoon omdat het kan💁🏻‍♀️Ook hebben we weer lekker marshmallows geroosterd, alleen gingen die van Julia in vlammen op en viel die van Yvonne in het vuurtje. Erg lachwekkend dus. Ook was het tijd voor mij voor een borreltje, waarna ik dus totaal geen zin meer had in het schrijven van het verslagje. Dat kan gebeuren. Daarom dat ik het nu schrijf. Het is nu bijna 12 uur ‘s middags en we hebben een rustdag. Vanavond meer over onze avonturen😋
    Read more