Dag 7- 60 is het nieuwe 58!

August 10, 2021 in Belgium ⋅ ⛅ 14 °C

Eeeeerrr is er een 60 hoera! Hoera! Dat kun je wel zien 🥲 dat is Haaaans! Yes! Hans is vandaag officieel de grote 60 gepasseerd. The big 6.0. Natuurlijk hebben we de vakantie zo geboekt dat we de verjaardag van Hans konden vieren op vakantie. En omdat het Hans zijn dag was, mocht hij beslissen wat we vandaag zouden gaan doen. “Uitrusten!” Had hij geroepen. En zo geschiedde. We hebben lekker ontbeten waarna wij de cadeaus gingen geven. Hans heeft een waardebon voor een paar schoenen gekregen, een mooie trui met 60! Erop (en een wijntje) en een fijn petje. Daarnaast had ik nog een cadeautje thuis liggen, dus dat was nog een verrassing😉

Na het chille ochtendje zouden we lekker gaan zwemmen! Het was inmiddels al middag dus wilden we in ieder geval nog een baantje trekken, en dat hebben we gedaan! Ik heb 20 baantjes getrokken en volgens mij is Yvonne ook in die buurt gekomen! Wel waren het 20 baantjes in de breedte, niet de lengte🙊

Maar goed! Beweging is beweging, en dat hebben we zeker gedaan! Er zijn een paar ballen op hoofden terecht gekomen maar we leven allemaal nog!

Na anderhalf uurtje was het weer tijd om op te drogen en het zwembad gedag te zeggen. Bij terugkomst in het huisje was Hans al gedoucht en sprong ik erin, waarna Yvonne en Julia volgden. Toen we allemaal een beetje droog waren hebben we heerlijk in de tuin gezeten en genoten van een frituur hapje en een wijntje. Toen was het tijd voor een make-upje en wat leuke kleren, want wij gingen uit eten! Bovenin bij de receptie zit het restaurant “La Bonne heure” waar wij echt heerlijk hebben gegeten! We namen allemaal hetzelfde menu🙈 Steak de boeuf! Zo, enorm, lekker!
    Biefstuk was echt enorm goed gebakken en we hebben allemaal genoten. Ook hadden we nog een tafelgast, een teckel😂 Die zat overal te bietsen met d’r lieve oogjes. We denken dat ze bij het restaurant hoorde. De ober zei ook dat ze van tafel naar tafel hopte! Julia was in staat om een tafel van 5 te vragen😂Gelukkig trouwens voor Julia: zij dacht haar telefoon te zijn vergeten, maar die lag nog in de auto! Gelukkig kon ze tussendoor nog wel wat woorden met ons wisselen🤣

Na het eten zaten we proppie vol en gingen we lekker met de auto naar huis. Ja, met de auto! Lopen is geen optie in het bergrijke park les Etoiles! Bij aankomst in het huisje besloten we om Bink nog effies uit te laten door het park heen. We ging even naar de speeltuin toe! Want Julia moest en zou van de kabelbaan af. Hans ook, wel vier keer😂 Uiteindelijk zijn Yvonne en ik ook nog de kabelbaan af gegaan. Bink vond het trouwens geweldig! Die rende achter ons aan zodra we eraf gleden. Hij heeft zelfs Hans nog te pakken gekregen in z’n trui😂

Daarna liepen we nog een klein rondje waarbij ik besloot m’n innerlijke kind los te laten en op een draai ding ging zitten. Alleen niet wetende dat ik dat ding met geen mogelijkheid in beweging kon krijgen. Ik dacht eerst dat ik simpelweg te zwaar was, maar Hans heeft het ook ondervonden. Het is gewoon heel kind onvriendelijk 🥲 Hans besloot ons te duwen! Dat was van korte duur. Hans viel namelijk over z’n eigen voeten zo op de grond! Daar lag hij dan, vol botbreuken en gewrichten uit de kom. Hij is immers 60 geworden. Gelukkig hield Hans er niks aan over! Hans is nog zo jong als wat. Voor altijd 58!

Bij terugkomst in het huisje hebben we een lekker stukje taart gegeten en geproost op een fijne verjaardag. We hebben heerlijk gek gedaan en teruggekeken op onze fijne week.