Antigua 🍻🛺

April 1, 2022 in Guatemala ⋅ ⛅ 27 °C

1 april kwamen we in de middag aan in Antigua. Vanwege holy week (Goede vrijdag) zit het echt oooveral vol in de hostels. Bizar. Ook is alles (voor mij vooral) best duur. Dus we hadden in Yellow hostel een privekamer moeten boeken. In de middag met Linsey afgesproken. Linsey is een collega van de GGD en dit was de eerste keer dat we in het echt hebben afgesproken!! Super grappig. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Samen wat gegeten, toen zijn we naar een uitkijkpunt gelopen en hebben we een biertje gedaan. Yi (uit San Cristobal) is ook nog even aangesloten. Al met al een leuke dag. De dag erna was de taak om een tour bedrijf te vinden voor onze hike de vulkaan op. We moesten ook naar een ander hostel. Ik sliep in een gedeelde kamer en ruben had weer een privekamer. Ontzettend groot hostel. De beste koffie van de stad zit hier om de hoek dus dat is top. In de middag een free walking tour gedaan. Na de tour op een pleintje taco’s gegeten en marquesita’s (met karamelsaus en kaas), het duurde even maar ruben is verkocht. Weer een biertje en op tijd naar bed. Om 9 uur worden we opgehaald voor de vulkaanhike!Read more