• Day 4

Cataratas del Iguazu

August 3, 2016 in Argentina ⋅ ⛅ 27 °C

Po tezkem vstajanju ob 7:30 sem pozajtrkoval spodoben samopostrezni zajtrk in se odpravil najprej v supermarket po adaptor, ki pa ga tudi tam nisem dobil. Nato pa z avtobusom iz kraja Foz do Iguacu (BRA) do Puerto Iguazu (ARG), ne vem kako mi je ratal ampak vzel sem denarnico z dolarji namesto z reali. Na sreco sta me resila francoza s katerima (in se dvema drugima francozinjama) smo si nato delili prevoz do slapov. Namesto avtobusa smo se z lokalcem izpogajali za ugodno ceno prevoza, stirje so se stisnili zadaj, velikost je prednost v tem primeru. Dobil sem sprednji sedez :D sam nacionalni park je precej zalosten, veliko je smeti in ljudje kljub opozorilom hranijo zivali, ki so zato ze zelo napadalne in si veliko upajo. Od zivali so ostale samo se taksne, ki imajo od ljudi koristi. "Obljubljeni" so mi bili vsaj se Tukani, ki pa jih seveda ni bilo. Pa tudi Jaguarjev in ostalih zveri seveda ne ampak tega kljub opozorilnim tablam niti nisem pricakoval. Potke so lepo speljane skozi gozd, ki pa je vec ali manj mrtev. Opazil sem samo enega kolibrija, pa se ta je usel mojemu telefonu. So pa zato slapovi res velicastni in vredni ogleda, neverjetno ogromni so, skupaj kar 2,7 km v dolžino. Glavni slap se imenuje Garganta del Diablo oz. Hudičevo grlo in je sploh impresiven. Kar malce nepredstavljivo je, če je bil do sedaj največji slap, ki sem ga videl le uboga Boka :)Read more