• Day 7

Šesti dan: El Peñón de Guatapé

February 12, 2019 in Colombia ⋅ 🌧 19 °C

Spala sva manj kot sedem ur in se ob 8:30 zbudila zelo utrujena. Po zajtrku sva vseeno skovala plan za dva dneva v Medellinu s katerim sva zadovoljna.

Spiva v živahni četrti Laureles, ki je polna barov in uličnega dogajanja. Hkrati je tu tudi glavni stadion v Medellinu. S postaje Estadio sva se z metrojem tudi odpravila do avtobusne postaje kjer sva ujela avtobus za Guatapé.

Metro ima dve liniji in je zelo zgledno urejen ter izjemno čist. Tako čistega metroja še nisva videla. Lokalci so zelo ponosni na svoj sistem javnega prevoza in zato zelo lepo skrbijo zanj.

Po dveh urah vožnje z avtobusom sva prispela do El Penona in se po 740 stopnicah, ki so vzidane v skalo povzpela nanj. Vse skupaj je kar vrtoglavo, če si tako občutljiv na višine kot sem jaz. Na vrhu se odpre čudovit razgled na ogromno umetno jezero in vse mogočne vile bogatih prebivalcev Medellina. Svojo je imel tu tudi Pablo.

Po spustu nazaj do dna sva se z rikšo odpeljala do Guatapeja, si privoščila lokalno kosilo - Bandeja Paisa (Paisa je regija v kateri trenutno sva, Bandeja pa je pladenj) in se ob petih popoldan odpeljala nazaj v Medellin ter zaključila dan.