• Day 13

Enajsti dan: Palomino

February 18, 2019 in Colombia ⋅ ☀️ 32 °C

Plan je bil, da se odpraviva do sosednje vasi na bankomat in nato nadaljujeva do rezervata kjer se radi zadržujejo Flamingi.

Pri bankomatu je Špela ugotovila, da je preveč opečena, da bi se izpostavljala soncu zato se je vrnila nazaj v Palomino, si kupila aloe vero in se skrila v senco.

Jaz sem nadaljeval do kraja Camarones kjer sem ob izstopu avtobusa srečal gospoda, ki me je nato peljal do Flamingov. Dogovorila sva se za ceno 70.000 pesov, kar je malce nižje od redne cene a redna cena velja za cel avto jaz pa sem bil sam.

Po cca. 30 minutah vožnje po uničenih cestah v uničenem Fordu sva prispela do lagune. Ker ni bilo obljubljenih kanujev sem nato z lokalcem in tremi Kolumbijci gazil po blatu in vodi do Flamingov. Ker se je nekaterim blato ugrezalo do kolen in čez sta se dva raje obrnila, dva pa sva prišla na cca. 100 m od ptičev. Precej dlje kot sem pričakoval in mi je bilo "obljubljeno".

Ob povratku iz vode sem si z voznikovo pomočjo očistil noge in se z avtobusom odpravil nazaj do Palomina. Tu sva s Špelo najprej šla na kosilo in nato počivat na plažo, Špela si je privoščila še celovito masažo na plaži, ki jo za cca. 17 € ponujajo Venezuelke.