• Day 17

Štirinajsti dan: Do Cartagene

February 22, 2019 in Colombia ⋅ ⛅ 26 °C

Ob 6:30 naju je zbudila budilka, ob 8:45 pa sva bila že na colectivu za Santa Marto. Od tam sva imela rezerviran poseben turistični minibus do Cartagene. V Cartageni naju je avtobus odložil eno ulico stran od najinega hotela namesto 45 minut vožnje stran, če bi izbrala redno linijo, ki je malce cenejša.

Najprej sva si privoščila kosilo v lokalni gostilni. Za 3-hodni meni in dva odlična pollitrska naravna sokova sva plačala vse skupaj 8,5 €. Zaključek dneva sva nato preživela na bazenu in ležalnikih na strehi hotela nato pa sva se odpravila še na sprehod po Cartageni.

Cartagena je zelo živahno turistično mesto ob obali Karibskega morja. Zaradi množice turistov, ki vsak dan derejo v staro mestno jedro je tu vedno polno ljudi, ogromno je tudi hotelov, hostlov, barov, restavracij in seveda vseh možnih trgovinic. Temu primerne so tudi cene saj sva za odličen koktejl na strehi enega od najlepših barov plačala skoraj toliko kot prej za cel obrok.

Po sprehodu in koktelju sva se odločila tudi, da poizkusiva jastoga. Raziskala sva več restavracij in se končno odločila za najprimernejšo. Cena je bila že precej podobna naši ampak se je izplačalo, jastog je bil odličen!