• Day 22

Pohodová Benalmádena

August 16, 2021 in Spain ⋅ ☀️ 29 °C

Na konci našeho cestování jsme se rozhodli strávit 5 dní u moře v blízkosti Málagy, abychom to pak měli kousek na letiště. Auto jsme v neděli v pořádku vrátili (s půjčovnou Sixt jsme byli moc spokojeni, měli jsme od nich auto půjčené přes Booking.com a vše bylo ok) a pokračovali vlakem do Benalmádeny. Cestu už jsme znali, takže to bylo v pohodě, a dokonce už i vlak přijel, jak měl. 😊 Benalmádena je turistické letovisko na pobřeží Costa del Sol oblíbené hlavně britskou klientelou. Z jedné strany je Benalmádena obklopena mořem a z druhé 750 metrů vysokou horou Calamorro, na kterou vede lanovka. My jsme lanovku při našem pobytu nestihli, takže si ji budeme muset nechat na příště. Velkou zajímavostí města je takzvaná buddhistická stupa, kterou jsme však viděli pouze letmo, když jsme na začátku naší cesty projížděli kolem autem. Město se nám i přes mohutnou výstavbu výškových hotelů líbilo. Má hezké pobřeží s hradem a krásný přístav, který jsme objevili večer před odjezdem, když jsme v něm byli na závěrečné večeři. Dali jsme si výbornou paellu v Arrocerii La Barraca a posteskli si, že už se blíží čas našeho odjezdu. Za zmínku ještě stojí naše ubytování. Jednalo se o příjemný apartmán s opravdu malinkatou koupelnou. Vše ale vynahrazoval komunitní bazén velikosti běžného koupaliště v Praze. 😊Read more