Singapore

December 23, 2019 in Singapore ⋅ ☁️ 25 °C

De eerste 36 uur in Singapore zitten erop...De vlucht vanuit Amsterdam ging voorspoedig en Twan heeft geen kik gegeven; zijn vakantie begon zodra hij zijn eerste filmpje opzette 😉
    We waren om 7.00 uur in het hotel en kregen een kamer op de 18e verdieping! De glazen liften hangen hier als een soort ‘kokertjes’ aan de binnenkant van het gebouw en 18 verdiepingen is dan best hoog 🙈
    Na een paar uurtjes slapen zijn we op verkenning uit gegaan in de omgeving van het hotel.
    Singapore is een schone en georganiseerde stad. Wel moeten we wennen aan de hoge temperaturen, even omschakelen maar je hoort ons niet klagen. Twan geniet van de enorm hoge gebouwen en de mooie auto’s die hier rondrijden.
    We hebben gelijk de eerste avond al een foodcourt gevonden waar we onze eerste Aziatische maaltijd hebben gegeten.
    Vandaag werden we wakker door de housekeeping die op onze deur klopte, we hadden geen wekker gezet en zijn nog wat van slag van het tijdsverschil 😅
    Na een uitgebreid ontbijt in de stad zijn we met de kabelbaan naar Santosa Island gegaan. Daar wilde Twan graag naar een aquarium. Het was zeer de moeite waard!
    Eenmaal weer in Singapore zelf namen we een taxi naar een goed aangeschreven foodcourt vlakbij de rivier. Dat was een goede zet vond Twan want ze hadden daar frietjes 😁 en ik was het helemaal met hem eens!