• Day 7

Strandhäng, sand o city.

January 8, 2016 in Cambodia ⋅ ⛅ 21 °C

Intressant att sova i bungalow man hör en hel del djur. Trodde det regnade inatt men Jeannette trodde det var råttor som sprang över taket. Jag hoppas det var regn iaf. Inatt blir det öronproppar.
    Blev en soldag vid stranden ca 15 m från bungalowen. Känns helt ok så nära.
    Underbart var det iaf. 30 grader i vattnet o 30 grader i skuggan.
    Lyckades bränna mig som vanligt när jag är på solsemester. Men ett par Kambodjneror såg detta och erbjöd att smörja in mig med äkta Aloe Vera. Dvs skar i riktiga kaktusblad och smetade in i huden. Känns lite bättre nu i huden. Även Kevin blivit bränd men där tog vi J Foreverprodukter.
    Efter detta åkte vi in till stora "staden" Sihanoukville. Spatserade och passade på att käka på en restaurang där vi fick bra länge på maten. Samtidigt som de sålde fyrverkerier bredvid. Vilka kaskader det var. Två killar med händerna för öronen hela tiden. Det var bara att mata dom samtidigt som de höll för öronen.
    Dags att ta sista ölen och knyta sig. Tills vi hörs igen.