• Day 22

Universal Studios Hollywood

June 15, 2016 in the United States ⋅ 🌙 16 °C

Ikke den store køretur i dag, i hvert fald ikke i bilen, men over 3 timers kørsel i Los Angeles Metro blev det da til. Turen gik fra hotellet i Pasadena til Universal Studios i Hollywood. Vi tilbragte hele dagen i Universal Studios Theme Park, med en masse sjove forlystelser i både 3D, 4D og hvad det nu ellers hed. Der var alt lige fra Simpsons og Springfield via Shrek, Transformers og Minions, til Harry Potter med et fint Hogvarts Slot, med tilhørende by med forretninger osv., som set i filmene. Der var dyreshow med dresserede dyr fra kendte film, filmtrick show samt et Water World show. Sidst, men ikke mindst, fik vi en tur rundt og se selve Universal Studios med berømte rekvisitter, biler og kulisser, samt igangværende optagelser. Under turen deltog vi i et par scener i 3D fra bl.a. Fast & Furious 7 og vi var en tur op og ned ad Wisteria Lane fra Desperate Housewives. Dagen sluttede med god aftensmad på en Wolfgang Puck restaurant .