San Diego & Hjemtur

June 20, 2016 in the United States ⋅ ☀️ 37 °C

Sidste dag på vores tur. Dagen startede med den helt store pakkeleg, og alt kunne heldigvis være i vores kufferter - plus måske lidt mere. Efter morgenmaden og udtjekning fra hotellet gik turen til Balboa Park, hvor vi gik en tur og kiggede på de mange flotte blomster og bygninger. Derefter tog vi en tur til San Diegos Old Town, som siges at være Californiens fødested - det var da også en meget hyggelig bydel med en masse gamle bygninger, nærmest i 1800-tals westernstil - dog meget mexicansk inspireret. Stedet var meget turistet med rigtig mange souvenir-boder og spisesteder, men fint holdt i samme gamle stil.
    Frokosten blev klaret på en Cheese Cake Factory, hvor vi selvfølgelig fik nogle store stykker cheese cake til desert. Bagefter fik vi endelig fundet et posthus og sendt vores postkort, som har ligget klar i 1 til 2 ugers tid i kufferten. Til sidst skulle vores trofaste Mazda CX-9 tankes og afleveres - 3,175 miles blev det til i alt.
    Hvad enten vi ville det eller ej, så gik turen tilbage til Danmark. Det var igen med mellemlanding i Heathrow - USA over and out for denne gang.
    Dagen får 3 stjerner ud af 5 (da det ikke var rart, at ferien var slut).
    Roadtrip: I dag: 56 km - i alt: 5.110 km