Cruise - Anden dag på havet

October 11, 2016, Caribbean Sea ⋅ 🌙 18 °C

I dag havde vi sat vækkeuret til kl. 7 for at undgå morgenmadens rush hour og for at få noget ud af dagen (Damn, hvor lyder vi gamle).
    Efter morgenmaden var vi en tur oppe på dækket og nyde solen og boblebadet. Så tog Jesper til ur-udsalg, mens Gitte fik manicure (af sig selv) i kahytten.
    Der var også en auktion på malerier i dag, og denne gang kunne vi ikke modstå et tilbud på fire malerier fra kunstneren Emile Bellet. Vi blev dog kun skrevet op til en samtale og skulle komme igen senere for at tage den endelige beslutning og ordne det praktiske.
    Efter en dejlig frokost fik vi os en lille lur (vi er åbenbart stadig gamle).
    Vi tilbragte eftermiddagen på skibets øverste dæk, hvor vi spillede lidt minigolf og så lidt fodbold på storskærmen, for det var nemlig Danmark der spillede (og tabte). Vi kunne desværre ikke blive og se kampen færdig, da vi skulle ned i kunstgalleriet og købe malerierne. Uden at have den store kunstviden tror vi dog, at vi har lavet en ok investering, men det vil tiden vise.
    Om aftenen havde vi bestilt bord til aftensmad på den italienske restaurant, og maden var fantastisk. Vi kom i snak med et hyggeligt par ved nabobordet.
    Efter lidt ubeslutsom slentren rundt gik Gitte i kahytten, mens Jesper brugte lidt mere af sin gevinst i casinoet.
    Dagen får 4 stjerner ud af 5.