Cruise - Første dag på havet

October 10, 2016 ⋅ 🌙 18 °C

Vi startede dagen med en lækker lækker morgenmad i buffet-restauranten. Der var alt fra suppe til nachos og fra havregrød til omeletter, der var endda rugbrød. Det var overvældende.
    Efter morgenmaden deltog vi i et foredrag om shopping-mulighederne i de byer vi skulle besøge undervejs på vores cruise. Der var rabatter at hente, især på ure og smykker, og vi ville gerne være lidt forberedte. Efterfølgende tog vi til auktion med malerier. Det havde ingen af os prøvet før. Det var sjovt at se hvordan det foregik, og der var også fristelser imellem, men vi handlede ikke noget denne gang. Det dyreste maleri var et lille Rembrandt til ca. 400.000 kr.
    Jesper fortsatte med at blive klogere på shopping af ure ved endnu et foredrag, mens Gitte tilbragte et par timer i kahytten med room service og selvgjort pedicure.
    Om eftermiddagen så vi et isskøjteshow, der foregik på skibets lille skøjtebane. Efterfølgende var vi en tur i poolen og nød dagens sidste sol.
    Vi fik aftensmad i buffet-restauranten inden vi så endnu et show med en komiker/gøgler/musiker - El Gaucho.
    Senere var vi en tur i casinoet, hvor Gitte fik spillet hele sin investering op, og Jesper brugte lidt af den formue som gårsdagens casinobesøg havde indbragt ham.
    Alt i alt en god dag til 4 stjerner.