Ready, set, go

March 7, 2018 in Thailand ⋅ ☀️ 31 °C

Så kom den store rejsedag.
    Efter 3 dages forsinkelse fra Thule på grund af storm, og et kort besøg i Aarhus hos familien, gik turen nu fra København via Zürich og Bangkok til øen Koh Samui i det sydlige Thailand ☺.
    Første gang på disse kanter, glæder mig til at komme på eventyr, ud og dykke og snorkle. Men først og fremmest skulle flyve turen lige overstås.
    2 timer fra København til Zürich, godt 10 timer fra Zürich til Bangkok og endelig 1 time fra Bangkok til Koh Samui. Lang tur med Swiss, men fin service og gode muligheder for underholdning, så bl.a. filmen Coco, den kan sagtens anbefales.
    Vel ankommet til Koh Samui i 31 grader fik jeg en shuttle bus til mit hotel. Havde fået en fin villa lige ned til stranden for under 500 kr pr dag men egen lille pool 😊🖒
    Efter en god lur på et par timer, gik jeg ind til Fisherman's Village, ca 1 km væk, og mødtes med min gode veninde Pernille, som også er på Koh Samui på yoga kursus og ferie. Vi fandt en lækker restaurant lige ned til vandet og fik noget super lækkert Thai mad. Efter maden gik vi lidt rundt og kiggede på butikker. Bl.a. faldt jeg over en butik med herretøj, der tilbød et håndsyet jakkesæt til den fyrstelige sum af 39 dollars, tror jeg skal hen forbi senere på ferien og kigge på tøj 😉.
    Derefter var det hjem på hovedet i seng efter en lang lang dag.