Første feriedag ☺

March 8, 2018 in Thailand ⋅ ☀️ 32 °C

Efter en god nattesøvn ovenpå gårsdagens lange rejse kom jeg op og fik en lækker morgenmad på hotellets restaurant, kort før lukketid.
    Hotellet ligger lidt midt imellem to bydele, på den ene side Fisherman's Village og på den anden side Big Budha Pier. Der er ca. 1,5 kilometer hver vej, så der ligger ikke så meget omkring hotellet, kun nogle andre resorts og en lille butik der hedder Familiy Mart.
    Jeg gik den flotte tur ind til Fishermans Village og kom rundt og kiggede på butikker, bl.a. en skrædder forretning, hvor jeg fik bestilt et nyt håndsyet jakkesæt, med ekstra jakke og 5 skjorter for 15.000 Bath, som er ca 3.000 kroner. Det syntes jeg egentligt er pænt billigt, så glæder til at komme ind til første tilretning i morgen aften ☺.
    Bagefter fandt jeg et hyggeligt sted ved stranden, hvor jeg fik bestilt noget lækkert Thailandsk mad til en sen frokost. Resten af dagen gik med at kigge på forretninger i Fishermans Village og går en tur langs stranden og nyde den flotte natur. Aftenen blev en rolig hygge aften hjemme på hotellet, kunne godt mærke at jeg stadig var træt efter den lange rejse, så gik tidligt i seng for en god nats søvn 😴