• Day 20

Torino

September 24, 2022 in Italy ⋅ 🌧 13 °C

Ensimmäinen ilta Torinossa tutustutti meidät paikalliseen pikaruokaan. Ravintola Linopassamilvino tarjosi parastaan. Ravintola-arvostelu:

Samuli: ⭐⭐⭐⭐ hintalaatusuhde hyvä ja burritot upposi ikeniin ilman houkuttelua. Ei tätä muistella pyörätuolissa, mutta toimiva kokemus.
    Juho: ⭐⭐⭐ Yksi tähti siitä, ettei laskua tarvitse kerjätä erikseen Harmittaa vain, ettei punaviini maistu mun lemppari mielikuvitusviinille!
    Ida: ⭐💫 eli 1,5 tähteä. Viinistä yksi tähti ja loput syömäkelvotonta. Täysin mahdoton paikka koostumussyöjälle!

Käytiin illalla pakopelissä "helvetissä" ja se oli pelinä melko keskinkertainen. Oma suorituksemme sen sijaan oli suorastaan häikäisevä! Läpäistyämme pelin emme tosin huomanneet päässeemme läpi. Jatkoimme siis kuumeisesti säntäilyä kunnes pakohuone-setä tuli kertomaan, että voisimme lähteä kotiin🙃 Pakohuoneesta otettu yhteiskuva on nähtävästi mennyt pilalle, kun Juhon päälle on ilmestynyt tuntematon valoilmiö!

Hotellin vessassa ei ole lukkoa, mikä ei ole kiva kun reissuporukassa on tirkistelijöitä mukana. Suihku taas oli tosi teknologinen ilmestys ja lämpimän veden saaminen tuntui alkuun mahdottomalta. Lopulta kuitenkin sain suihkussa olevan "saunapuhalluksen" ja radion toimimaan ja jätin ne avuliaasti seuraavaa varten täysille! Ida ja Juho eivät halunneet höyryävään suihkukoppiin kuitenkaan astua.😵‍💫

P.S. paikalliset vessat eli reikä lattiassa herättää kauhua. Ei ilmeisesti ole ollut varaa enempään mut olisko vessanpönttö oikeesti ollut kovin kallis?