Canggu

September 27, 2019 in Indonesia ⋅ ⛅ 31 °C

Canggu again.

Maar eerst mijn tweede yoga les om half 10.
    Het bevalt me wel. Het gevoel dat ik na een yoga sessie over hou is compleet anders dan na een gym sessie. Ik voel me vredig en kalm na yoga en na fitness ben ik helemaal hyped. Misschien dat ik dit terug in Nederland kan aanhouden. Twee keer per week als het mogelijk is🤔🧘‍♂️. Snel een gezonde maaltijd gescoord bij de yoga barn en met de scoot terug naar het hotel om uit te checken, noot noot🛵.

Ik heb een homestay geboekt voor 60 euro voor 3 nachten, geen geld. Vrienden van mij uit Nederland zijn aangekomen in Canggu. Tijd om af te spreken met wat bekende gezichten. Na flink wat bier en gezelligheid is het tijd om weer ieder een eigen kant op te gaan. Voor een deel betekende dit terug naar huis in Nederland, voor de andere was de volgende bestemming Ubud.

Bij mijn accommodatie heb ik een mede sportfanaat ontmoet. Ik heb zondag en maandag het luie zweet eruit getraind van de dagen ervoor. Hij maakt een reis van bijna 3 maanden door voornamelijk Bali en de naastgelegen Indonesische eilanden. We besluiten samen naar Nusa Penida te gaan. Dit eiland is met de boot een half uur varen en minder aangetast door het toerisme. Geleerd van mn vorige ervaring boekte we eerst het vervoer en regelde we later het verblijf.

Nusa Penida here we come!