Steigerborrel...

July 28, 2019 in Denmark ⋅ ☀️ 21 °C

Na een stormachtige avond en nacht is het deze morgen zwaar bewolkt, maar niet koud.

Zowel de Espadarte als de La Rhenane hebben vannacht een zeilboot langszij gehad, de haven ligt vanwege de harde wind overvol, in de loop van de dag zijn de zeilboten op de motor vertrokken, het waait nog steeds hard.
    In de loop van de morgen breekt de lucht open en in plaats van de verwachte regen wordt het stralend zonnig weer!

Er zijn vandaag geen activiteiten gepland, behalve een steigerborrel op de mooie ruime steiger.
    Omdat er bij een footprint 'maar' 10 foto's geplaatst kunnen worden voeg ik vandaag nog enkele foto's toe van onze stadswandeling gisteren.

Om 16.00 uur verzamelen alle toervaarders zich op de steiger behalve Henk, hij wil graag de Formule 1 zien.
    Iedereen neemt zijn eigen stoel en drankje mee en iets lekkers voor allemaal, we zitten in de luwte van enkele boten heerlijk in de zon.
    Willy deelt mee dat we morgen om 08.50 uur vertrekken naar het eiland Omo, een klein eilandje met een kleine haven vandaar het vroege vertrek, met 7 boten hebben we veel plaats nodig...
    Opeens zien we Henk met de Nederlandse vlag zwaaien, Max Verstappen heeft de wedstrijd gewonnen, zijn dag kan niet meer stuk.
    We zitten nog een poosje gezellig bij elkaar om dan naar onze eigen boten te gaan, op tijd naar bed morgen vroeg op!