• Day 229

Queenstown Hill

May 29, 2015 in New Zealand ⋅ 🌙 3 °C

...a pak jsem si dala asi 2hodinovy vystup na horu se super vyhledy na mesto a jezero Wakatipu, co se rozprostira, kam oko dohledne. Finalni cast s ledovatym snehem byla trochu zakerna, ale vzala jsem si na to pohory - na rozdil od ostatnich spoluhikeru - aspon jsem se zas trochu zasmala ;-).
    Po ceste zpatky jsem potkala typka z Chicaga, co tu uz druhou lahvi bileho (doufam, ze aspon bylo novozelandske!) zapijel smutek z toho, ze zitra po 2tydenni dovolene odlita zpet do Statu. Pry stihl procestovat vse. A nemohl pochopit, co tu delam uz 8 mesicu. No hlavne ze ja to vim vic bez dobre ;-).
    Prochazkou kolem zatoky, kde z Wakatipu vyteka reka Kawarau, jsem den zakoncila. Teda pokud nepocitam hledani mista, kde bych slozila hlavu. Couchsurferi byli prilis zaneprazdneni, tak jsem se smirila s mrazivou noci v aute. Ale kdyz si v kempu rekli 22 dolaru za non-powered site, s gracii jsem se s nimi rozloucila, zaplakala a zaplatila 31 dolaru za hostel (prvni - a snad posledni! - hostel od Aucklandu). Teda vlastne 28 - asi jsem na pana majitele udelala dojem, tak mi 3$ slevil :-). No a ted tu sedim na gauci v Aspen Lodge Backpackeru a je mi tu vedro jak svina! Se ze me stal asi opravdu outdoor clovek nebo co ;-)!